محمدمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات محمـّــــــد کوچولو

نظرات (10)

مامان محمد طاها
2 مهر 92 17:19
تولدت مبارک محمد کوچولو.به ما هم سر بزنید
مادر منتظر
3 مهر 92 12:30
سلام مامانی محمد کوچولو آخی چه پسر خوشگلیییییییی خدا راستی من دیروز هر کار کردم وبلاگتون باز نشد و گفت همچین وبلاگی وجود نداره. الانم اومدم وبلاگتون کمی برام غریبه بود. قالب رو عوض کردین مامانی محمد جان؟ این همون وبلاگ محمد جان نفس مامان و بابا هست ؟ حتما پیش ما بیایین
مامان یسنا
3 مهر 92 13:05
سلام، آدرس این وبلاگ برای مامان محمدجان بود، و من لینکشون کرده بودم ولی یه چند روزی بود که وبلاگ در دسترس نبود و الان این وبلاگ رو دیدم، ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مادر منتظر
3 مهر 92 18:34
سلام مامانی مهربون محمد خوشحال شدم که به ما سر زدی. ممنونم خانومی از دعای خیرت . بازم پیش ما بیا. خوشحالم میکنی. راستی مامانی محمد سوالاتی که توی نظر قبلیم پرسیده بودم رو جواب ندادی خانومی؟
مامی ارمیا
4 مهر 92 11:25
سلام مامان محمد جون . چرا وبلاگت اینجوریه . موضوعات قبلیش کو؟؟؟؟
razgol
5 مهر 92 11:17
آخی نازی خدا حفظش کنه خیلی بانمکه تولدش مبارک باشه
مامان محمد جان
6 مهر 92 7:25
سلام خانمی من برای پسر کوچولوم که هم نام پسر شماست یه وبلاگ با همین نام یعنی محمد1391 داشتم که تقریبا یه هفته است که حذفش کردم دوستام با همین آدرس من رو لینک کرده بودن الان شاید شما لینک 20 سایت نی نی باشین دوستام نظر گذاشتن بگین که سایت محمد رو حذفش کردم فرزند زیبایی دارین خدا حفظش کنه ممنون
نگار جون
8 مهر 92 12:13
ده روزه گی مبارک عسل طلا..
پانی تم
10 مهر 92 2:12
طراحی و اجرای بی نظیر تم جشن تولد... جشن دندونی... """""" ساخت کلیپ های زیبا و به یادماندنی تولد""""""""" با کیفیت و قیمتی استثنائی کارهای اجرایی http://www.panitem.ir نمونه های طراحی http://panitem.ir/Forum نمونه کلیپ http://panitem.ir/page/clip با """""""پانی تم""""""" تفاوت و کیفیت را تجربه کنید...
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
12 مهر 92 22:10
سلام اووووووووممممممممممممم آیا این وبلاگ محمد مامان نرجسه؟